Facebook

piątek, 18 stycznia 2013

Mini kanapeczki

Mini kanapeczki, które świetnie sprawdzają się jako przekąska na niezobowiązujących imprezach i spotkaniach ze znajomymi.
Można je przygotować w kilkanaście minut.
Idealne dla niezapowiedzianych gości.
Wystarczy pieczywo i kilka dodatków.

Składniki:
bagietka
masło
wędlina
wędzony łosoś
ser żółty i ser brie
rukola
koperek
pomidor
ogórek kiszony
jajko
sól i pieprz
majonez

Wykonanie:
Bagietke kroję na małe kromeczki i smaruje cienką warstwą masła.
Dodatki miksuję według własnego uznania.

I gotowe!




Kanapki, kanapeczki!



7 komentarzy:

  1. Kanapeczki idealne na imprezę. Ostatnio rzadko je robiłam, ale trzeba do nich wrócić. Twoje bardzo apetyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie mini kanapeczki idealne są na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym na sniadanie porwala taki talerzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Apetycznie wyglądają! Z chęcią bym taką zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kanapeczki :) Na pewno szybko znikają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobnymi zajadałam się ostatnio na sylwestrowej domówce. Super rozwiązanie z tą bagietką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne ale i ja niezłe robię mojemu ukochanemu Grzegorzowi Sucharskiemu :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;)