Facebook

wtorek, 14 stycznia 2014

Nowy Rok, nowe plany oraz współpraca z firmą Kamis

Witam Was serdecznie po świąteczno-noworocznej przerwie.

Nowy Rok to dla większości z nas optymistyczne patrzenie w przyszłość i oczekiwanie, że nowe będzie lepszy niż stare i dobrze już znane.
To również nowe postanowienia, nowe wyzwania, nowe marzenia albo po prostu stare tylko ciągle niezrealizowane ;)
Zazwyczaj z własnego lenistwa, małej ambicji i braku wytrwałości w dążeniu do celu.

Należy  pamiętać, że to my sami i nasza determinacja, a nie Nowy Rok, odpowiadamy za spełnienie  i realizację naszych planów !!!

Moje blogowe plany to przede wszystkich zgłębienie kuchni rosyjskiej oraz wprowadzenie nowego cyklu podróżniczego, w którym zamierzam opisywać odwiedzane przeze mnie miejsca oraz smaki jakie tam poznałam.

Mam także w planach uruchomienie strony na Facebooku związanej z moimi blogami, aby wyjść na przeciw moim Czytelnikom.

Trzymajcie kciuki !!!

W tym roku rozpoczęłam również współpracę z firmą Kamis.


Produkty Kamis są mi dobrze znane od dawna. 
Stosuje je w swojej kuchni na co dzień i wielokrotnie  polecałam je w moich przepisach na swoich blogach.
Szczególnie przypadły mi do gustu mieszanki przypraw, które użyłam w przygotowaniu  między innymi tych dań:

Dlatego ciepło przyjęłam propozycję współpracy.
Nie bez znaczenia była  również forma kontaktu. W tym przypadku uprzejma, miła i przede wszystkim nic nie narzucająca. To budzi zaufanie!
Poza tym uczciwie jest polecać to co się dobrze zna i używa.

Na początek z okazji świąt otrzymałam od firmy tajemnicze, zielone pudełko.


W środku znajdowały się przyprawy i kartka z życzeniami, za które serdecznie dziękuję.


Mam nadzieję, że nasza wspólna przygoda się rozwinie, a ja będę mogła na bieżąco dzielić się z Wami moimi wrażeniami z zastosowania poszczególnych produktów.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;)