Facebook

czwartek, 10 maja 2012

Owocowe kanapki z żurawinowym chlebem


Ostatnio w piekarni natrafiłam na chleb z dodatkiem żurawiny.


Lubię ten owoc, postanowiłam więc zaryzykować i spróbować.

Zainspirowana przez Dusię, Dorotę i przepis na kanapki z owocami z dodatku Parada sałatek do majowego Poradnika Domowego 2012 (s. 57) postanowiłam połączyć chleb żurawinowy z serem i owocami.

Składniki:
chleb z dodatkiem żurawiny (lub po prostu Wasz ulubiony)
serek do smarowania (u mnie Almette jogurtowe)
chudy biały ser
kiwi (lub inny owoc - wedle upodobań)
suszona żurawina
Wykonanie:
Jedną kromkę smaruję serkiem jogurtowym Almette i dodaję suszoną żurawinę.
Na drugą kromkę kładę plastry białego sera i dodaję pokrojony w plasterki owoc kiwi.

I gotowe!



 

Przekąski na SESJĘ
Kanapki, kanapeczki!

3 komentarze:

  1. z żurawiną chleb, ale świetny. Kanapeczki też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś upiekłam chleb z żurawiną. Bardzo smakowały mi kanapki z upieczoną piersią z kurczaka - ale ja uwielbiam drób z dodatkiem owoców :) Takie kanapeczki też z pewnością są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten chlebek! uwielbiam żurawinę, musi być pyszny... z takimi dodatkami napewno ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;)